Off Campus
Hannah og Garretts liksom-forhold blir satt på prøve når de blir tvunget til å dele rom på en overnattingsfest.
Akkurat når avtalen mellom Hannah og Garrett begynner å fungere som smurt, skjerper Hannah tonen ved å endre vilkårene.
Hannah og Garrett kommer nærmere hverandre enn noen av dem hadde forventet, og situasjonen blir kaotisk når de blir tvunget til å innse hva de føler for hverandre på Drunk Shakespeare.
Garrett tar med Hannah hjem til thanksgiving, mens Tucker arrangerer en storslått friendsgiving i Off campus-huset.
På en veldedighetskamp i ishockey kommer Garrett og Logan i konflikt, Hannah og Justins musikalske samarbeid møter sitt største hinder, og det er romantikk i luften.