Omgitt av fiender
Journalisten Henrik Evertsson legger ut på en undersøkende reise på innsiden av noen av de høyreekstreme og ytre høyre grupperingene i Norden. Hva får sentrale skikkelser i disse miljøene til å forfølge slike ekstreme liv?