One Love
Tenåringene Alessandro og Anne møtes på togtur en sommer, og det er kjærlighet ved første blikk. Livet tar dem kjapt i ulike retninger. Men de møtes tilfeldigvis i Bologna 20 år senere, og det viser seg at kjærlighet kan overleve både tid og avstand.
Anna og Ales gjenfunnede kjærlighet fører til spørsmål om hennes ekteskap og hans opphold i Bologna.