One Way or Another
For Old Times Sake
Belen dukker opp i Haches liv igjen etter fem år, og prøver å gjenopprette vennskapet deres.
Etter å ha klart å få sparken fra begge jobbene sine, blir Hache en YouTube-stjerne.