Only Murders in the Building
Upper West Side-naboer Charles, Oliver og Mabel knyter bånd over sin delte kjærlighet for ekte forbrytelser. Når en beboer dør i bygningen deres, er trioen bestemt på å løse mysteriet og ta opp en følgende podkast.
Gruppen starter å forske på offeret. I mellomtiden begynner Mabels hemmelige fortid å avsløres.
Oliver bruker sine evner som teaterregissør til å analysere saken. Charles og Mabel avhører en besatt katteelsker.
Mabel sniker seg unna på et solooppdrag for å spore offerets siste dager. Charles og Oliver følger mistenksomme etter henne.