Parallel World
In the scorching desert, Ye Liu Xi (Ni Ni), suffering from amnesia, seeks to uncover her mysterious past. Chang Dong (Bai Yu), haunted by the disappearance of his 18-member team during a mysterious storm two years ago, believes Ye Liu Xi might hold the key to solving the enigma. As they join forces, their quest for truth leads them deeper into the treacherous desert, where unspeakable dangers lurk. Their investigation becomes increasingly perilous, testing their resolve and survival instincts. Will they unravel the secrets that have eluded them, or will they meet the same tragic fate as Chang Dong's lost team? This is a 2023 Chinese drama series based on a hit novel by Wei Yu and directed by Su Chao Bin.