Partisan
Johnny Be Good
Johnny drar mot Jordnära og skal plukke opp to jenter på veien. Der blir de møtt av lederen, Kent, som forteller om de uvanlige rutinene og reglene, mens Johnny begynner i jobben som lastebilsjåfør.
Tinnitus
Jentene blir introdusert for gymnastikklaget. Nicole nekter å være med, men finner en annen grunn til å bli i Jordnära. Johnny sliter med oppdraget sitt, men ser snart noe som stjeler fokuset hans.
Johnny gjør en urovekkende oppdagelse om Jordnära, og prøver å få hjelp utenfra. Victor og Nicole begynner å komme nærmere hverandre, noe som skaper problemer for dem, men også for andre.
Johnny drar for å hjelpe Kent med en levering. I mellomtiden oppstår det mistanker mot ham og hans agenda. Nicole våkner opp til en ny og skremmende side av Jordnära.
Johnnys identitet har blitt avslørt. Nicole må finne søsteren sin slik at de kan flykte. Samtidig prøver Kent og Maud å beholde roen i Jordnära og ikke la hele samfunnet kollapse.