Paul American
De globale sports- og underholdningsstjernene Jake og Logan Paul avslører sitt nyeste påfunn: et realityprogram med familien.
Etter å ha oppnådd internett-berømmelse våger Jake og Logan Paul seg inn på noe nytt og ukjent: et realityprogram med familien.
Mens Logan og Nina forbereder avsløringen av babyens kjønn, drar Jake til Minneapolis for å se til sin egen "baby", kroppspleieprodukt-imperiet sitt.
Når kampen mot Mike Tyson blir utsatt, må Jake finne en ny motstander med sju ukers notis. Logan og Nina tar en Italia-ferie før babyen kommer.
Jake inviterer med seg Greg på en ayahuasca-tripp for å rydde opp i familiens kompliserte fortid. Logan kjeder seg når han venter på Ninas fødsel.