Pee-wee as Himself
Pee-wee som seg selv: Med Paul Reubens. Et kaleidoskopisk portrett fortalt I to deler som følger den oppfinnsomme artistens liv.
På 1980-tallet slår Paul Reubens gjennom som sitt alter ego Pee-wee Herman, men kjendistilværelsen kan være komplisert.
Etter å ha tatt Pee-wee til TV-skjermen, havner Reubens i en rekke skandaler, før han dukker opp igjen som kultfigur og vinner tilbake arven sin.