Portals To Hell
Jack Osbourne og Katrina Weidman undersøker steder som angivelig leder inn i åndeverdenen.
The Alaskan Hotel
Jack Osbourne og Katrina Weidman reiser til Juneau i Alaska. De utfører den første undersøkelsen av et hotell hvor det sies å finnes demonisk aktivitet.
Jack Osbourne og Katrina Weidman reiser til Wilder i Kentucky for å besøke en honky-tonk. Mange mener den er jordens mest hjemsøkte sted.
Jack Osbourne og Katrina Weidman reiser til Philadelphia for å få uhindret tilgang til et av USAs eldste fengsler, som muligens er hjemsøkt.
Jack Osbourne og Katrina Weidman reiser til Pennsylvania for å undersøke et gods fra 1800-tallet som sies å være fullt av paranormal aktivitet.
Jack Osbourne og Katrina Weidman reiser til Weston i West Virginia. De undersøker et beryktet, hjemsøkt sykehus med en 130 år lang historie.