Primal
Fra skaperne av "Samurai Jack" kommer historien om en hulemann på starten av evolusjonen og en dinosaur på randen av utryddelse. De blir nært knyttet etter en tragedie, og deres uventede allianse blir deres eneste håp om å overleve i den nådeløse urtiden.
Spear and Fang
En tragedie fører til at en huleboer og en dinosaur må stole på hverandre for å overleve.
I den ugjestmilde forhistoriske vinteren er en flokk mammuter på jakt etter noen som har drept en av deres egne.