Prisoner
Amber Todd, en dedikert og etisk fengselsbetjent, får i oppdrag å eskortere Tibor til retten for å vitne mot Pegasus, et mektig kriminelt syndikat.
I et forsøk på å gjenopprette kontakten med familien sin, tar Amber i bruk Tibors strategier.
Når Amber gjenforenes med familien sin og Tibor konfronterer moren sin, dukker familiehemmeligheter opp.
Med familien i fare jakter Amber og Tibor på O’Neill. Tebbit får vite hva planen til Pegasus er.