Pust inn i skyggene
Tiden renner ut, og Avinash og Abha må takle det fæle valget de har tatt. Avinash overvinner pinen og bestemmer seg for å drepe offeret ved hjelp av psykiaterferdighetene sine. Kabir forsøker å gjøre bot for fortiden og ber om en overføring fra Mumbai til Delhi kriminalavdeling, men skjebnen har andre planer for ham idet han krasjer inn i etterforskingen av drapet Avinash begikk.
Kabir graver seg dypere og dypere ned i saken når et viktig spor kommer fra en uventet kilde. Det er nære på for Siya og Gayatri, og de slipper unna kidnapperens vrede med nød og neppe. Abha spiller et farlig spill med det neste offeret, men et mislykket drapsforsøk får katastrofale følger. Noe stort avsløres, som skaper flere spørsmål enn svar og truer med å endre selve sjelen i saken.
Den dyptliggende psyken som driver den gale kidnapperen, kommer endelig frem. Hemmeligheter som ligger skjult i kidnapperens sinn, avsløres og krever at mer blod skal spilles. Samtidig får Kabirs aggresjon overtaket på ham, og hans egen avdeling vender seg mot ham. Abha og Avinash fortsetter kampen og krever sitt neste offer, uten å skjønne at de uforvarende har utløst noe stort!