Randy to the Rescue
Moteguruen Randy Fenoli, stjernen fra «Say Yes to the Dress», reiser landet rundt for å la drømmer gå i oppfyllelse. Med den mobile salongen gir han brudene en real makeover.
Randy må overbevise Heathers far om at hun kan bruke en stroppeløs ballkjole sammen med cowboystøvlene, mens både Katlin og Abena må diskutere med mødrene sine.
I Cincinatti må Randy hjelpe Robin med å bli kvitt frykten for brudekjoler. Bruden Alysha trenger Randys hjelp for at den motebevisste familien ikke skal velge kjole til henne.
Randy finner en brudekjole som gjør at 1,15 meter høye Tabitha føler seg som en kvinne. Claire, på sin side, liker ikke sin egen kropp, noe som truer med å spolere bryllupet.