I Real Madrid blir sjefene, trenerstaben og spillerne satt på prøve hvert år av kravet om å vinne alle titlene. I 2023-24-sesongen styrker klubben seg ved å bygge et lag som kan ta utfordringen: å fullføre et tiår som kan gjøre laget til en legende og skrive et nytt gyllent kapittel for laget i fotballhistorien.