Tabatha rydder opp
Tabatha Coffey er en australsk hårstylist med stor suksess i egen bedrift og i den amerikanske Bravo-serien Tabatha tar over. Nå blir hennes talenter for å inspisere, vurdere og transformere små bedrifter som slite, satt på prøve. Men denne gangen er det snakk om familiebedrifter! I hver episode gir Tabatha råd, både økonomiske og familiære, for å få pisket bedriften på rett kjøl igjen. Når både familieformuen og familieforholdene henger i en tynn tråd, må hun gi tøffe beskjeder.