Relatively Evil
Deadly Dynamics
Etter et brutalt drap vender politiet oppmerksomheten mot en familie i splid. Den sjokkerende sannheten kommer imidlertid som en overraskelse.
En sørgende enke innleder et forhold til en kollega og ender med å flytte inn. Det hele ender i en konfrontasjon, et drap og en iskald dekkoperasjon.