Fest sikkerhetsbeltene! Løytnant Jim Dangle rekruttere offiserene på RENO 911! og holder gatene trygge fra kriminelle – og fra seg selv. Se de modige mennene og kvinnene i Washoe County Sheriff's Department i denne kultkomedieserien.