Revenge Body With Khloe Kardashian
«Den beste hevnen er en heit kropp!». Khloé Kardashian gir to deltagere muligheten til å ta tilbake kontrollen over sin egen kropp. Med god hjelp fra både personlige trenere, stylister og Khloé får deltagerne bli ny på ekte Hollywood-vis.