Riches
Stephen Richards dør plutselig, og det blir det kaos i familien når Nina og Simon, barna han ikke hadde hatt kontakt med på lenge, kommer tilbake. Stephens andre kone Claudia og barna deres får seg et sjokk når uventede hendelser gir Nina jobben som den nye sjefen for familiebedriften Flair Glory. Alt er duket for et kaotisk møte mellom begge sidene av familien mens de prøver å få kontrollen.