#RichKids of Beverly Hills
Amerikansk realityserie om en vennegjeng omgitt av ekstrem rikdom i Beverly Hills. Vi får innblikk i deres liv med festing, spilling og eksklusive livsstil.
#welcometoBH
Møt de seks fantastiske Rich Kids of Beverly Hills, som lever et liv i sus og dus i et av de mest fasjonable områdene i verden - 90210 Beverly Hills!
Dorothy mener det er på tide å flytte ut fra foreldrenes hus, og starter jakten på sin egen bolig. Roxy mottar nyheter som kan endre livet hennes for alltid.