Rick and Morty
Rick flytter inn hos datteren og hennes familie og øver dårlig innflytelse på barnebarnet Morty.
I en julespesial-episode prøver Rick og Morty å redde livet til en hjemløs mann. Jerrys foreldre kommer på besøk, og familiene finner tonen. Talkshow-verten John Oliver er gjesteskuespiller.
Rick og Morty prøver å komme til bunns i et mysterium i denne M. Night Shyamalan-aktige episoden. David Cross er gjesteskuespiller ("Arrested Development")
Rick skaffer familien en løsning på problemene deres, og gir ham muligheten til å dra på eventyr anført av Morty. Høres bra ut, best å få med seg denne!