Rob Delaney: Jackie
Den kritikerroste amerikanske komikeren, medskaperen og stjernen i "Catastrophe", Rob Delaney forteller om sorgen og gleden med livet i London: å svømme i te, bli svindlet, å være en far og ektemann, monarkiet, sex-robotenes ankomst og hans venn Jackies forsvinning.