Rocket & Groot
Rocket og Groot finner drømmeskipet på forhandlerens skraphandlertomt, men får et dyrt problem før de kan kjøpe det.
På leting etter lette penger takker Rocket og Groot ja til det som virker som et lett og koselig oppdrag... men det går fryktelig galt!
Da søken etter et dusøroppdrag fører ham til en femstjerners restaurant, må Rocket trosse alle odds... og hovedsakelig sin egen renslighet.
Rockets plan om å vinne et romkappløp blir motarbeidet av erkefienden hans, Blackjack O'Hare.
Når deres nye dusøroppdrag viser seg å være en hamskifter, blir Rocket og Groots vennskap satt på den ultimate prøve!