Roller Jam
Qualifier Round 1: Smells Like Team Spirit
De fem første lagene starter konkurransen, og Terrell Ferguson, Johnny Weir og Pepa gir tilbakemeldinger på teknikk og kreativitet.
De åtte gjenværende lagene skal duellere mot hverandre, før tre lag blir sendt hjem etter en utslagskonkurranse.
Når lagene blir utfordret til å ha alle lagmedlemmene i lufta samtidig, fører en skade til at det ene lagets fremtid i konkurransen er uviss.
Jazzercise-legenden Judi Sheppard og artist Debbie Gibson bistår lagene under 80-tallet, men nok en skade truer et av lagenes finaleplass.