Romancero
Romancero forteller historien om hvordan Jordán og Cornelia flykter i løpet av en marerittaktig natt fylt av overnaturlige hendelser. Omgitt av mørke blir de to ungdommene som har hatt vanskelige oppvekster jaget av politiet, mens de i hverandre finner en følelse av familie de aldri har kjent før.