ROMCON: Who the F**k is Jason Porter?
Heather trodde hun hadde funnet ekte kjærlighet med en sjarmerende altmuligmann. I tre år var romansen full av lidenskap og løfter … Helt til en sjokkerende oppdagelse avslørte at han var en mesterlig svindler. I denne spennende sannkrimserien i to deler avdekker Heather de fryktelige løgnene og ofrene han etterlot seg. Heather innså at hun måtte handle, ellers kunne andre gå i samme fella.
Kjærlighetsbomben
Når eiendomsmegleren Heather endelig finner kjærligheten med sjarmerende og mystiske Jace, føler hun at hun har vunnet jackpot. Men mens hun planlegger livet deres sammen, er det noe som plager henne. Jaces historier om fortiden sin gir ikke mening. En skremmende oppdagelse knuser verdenen hennes i tusen biter: Jace er ikke den han sier. Han er en straffedømt forbryter ved navn Jason Porter.
Når Jason Porters sanne identitet avsløres, er Heather skrekkslagen over å oppdage bedrageriene, de ødelagte livene og de stjålne formuene han har etterlatt seg. Mens hun setter sammen historiene til kvinnene han har svindlet, blir én iskald sannhet klar: Hun er kanskje den eneste som kan stoppe ham og avsløre forbryteren som skjuler seg bak den sjarmerende fasaden.