Rooftop Prince
Kronprins Lee Gak transporteres 300 år inn i fremtiden etter sin kones død. I det 21. århundrets Seoul møter han Joo Se-Na, en kvinne med en forbløffende likhet med den avdøde prinsessen.
Etter at Tae Yongs bestemor har sett Lee Gak, er hun sikker på at Tae Yong er kommet tilbake til henne. Hun ber Tae Moo og Se Na om å finne ham.