Sam & Cat
Den kvikke, utspekulerte Sam Puckett og søte, flyktige Cat Valentine blir usannsynlige bestevenner og romkamerater som starter en barnevakttjeneste sammen.
Etter å ha møttes i en søppelbil, starter Sam og Cat sin egen barnevakttjeneste.
Sam og Cat konkurrerer om den nye kundens hengivenhet for å se hvem som er den beste barnevakten.