Regissør Marcus Olsson, Mattias Ohlsson
Stockholms skjærgård er ikke så fredelig som du kanskje tror. Mens bølgene slår mot klippene, kjemper kriminalbetjent Thomas Andreasson og jurist Nora Linde på liv og død mot uventet ondskap. "Mordene i Sandhamn" er en svensk krimserie basert på Viveca Stens bøker, med Alexandra Rapaport, Jakob Cedergren og Sandra Andreis i hovedrollene.