Saved By The Barn
Spring Fever
Mens våren kommer til Michigan, forbereder Barn Sanctuary seg på å åpne for alle dyr. Og Dan og Kelly hjelper et lam med et desperat behov for medisinsk pleie.
Buttercup Stampede
En ku ved navn Buttercup kommer til Barn, men gjengen er bekymret for den aggressive oppførselen hennes. Og lammet Ginger sloss mot en livstruende infeksjon.
Dan reiser til Chicago for å gi hanekamp en ny sjanse. I mellomtiden bekymrer mannskapet seg for om en urolig ku vil bli ønsket velkommen av resten av flokken.
Chris opplever sin første redning og berger to geiter som desperat trenger medisinsk hjelp. Kalven Joey kommer seg igjen etter en serie med operasjoner.
Når sommeren kommer, arrangerer teamet bilvask for å samle inn penger til kyr og esler. I mellomtiden drar Dan på et skjult oppdrag for å redde en skadet geit.
Teamet ønsker en blind geit, kalt Charlie, og to andunger velkommen. I mellomtiden blir geita Ginger glad for sine nye proteser, og to griser krangler.