Saving Yellowstone, with Dennis Quaid
Dennis Quaid er programleder for denne mini-dokumentarserien, som utforsker både skjønnheten og skjørheten ved magiske Yellowstone. Yellowstone-økosystemet er et av de største intakte miljøene på planeten, men trues av alvorlige problemer som sykdom, tørke, forurensning, menneskelig inntrenging og klimaendringer.
Området rundt Yellowstone har hatt en dobling av befolkningen siden 1970. Røde ekorn, dvergkaniner og pelikaner – ved å forstå disse skapningene bedre og deres habitater, kan forskere og beboerne i økosystemet finne løsninger for å takle det endrende miljøet.