Say Yes To The Dress America
America: Oh My God! Welcome To My Home!
Randy er i Georgia for å overraske Katie med en invitasjon til Kleinfeld, før hun får representere delstaten sin i et storslått bryllup i New York.
Randy er i Washington, D.C. for å overraske Jackie med en VIP-invitasjon til Kleinfeld, før hun får representere hjemstedet i et storslått bryllup i New York.