Scripting Your Destiny
Shin Ho Yoon (Ki Do Hoon), a powerful god responsible for writing human destinies, decides to steal ideas from a screenplay by drama writer Go Chae Kyung (Jeon So Nee). He crafts a romantic fate pairing her with Jung Ba Reum (Kim Woo Seok), a kind-hearted television producer. Posing as Chae Kyung's landlord, Ho Yoon attempts to orchestrate their relationship. However, as he works to bring them together, he unexpectedly develops genuine feelings for Chae Kyung, potentially jeopardizing his own carefully constructed plan. This is a 2021 South Korean romantic comedy drama directed by Kim Byung Soo.