Second Chance Stage
Vanlige mennesker med unike talenter vekker gamle drømmer til live, i denne talentkonkurransen som tilbyr dem en ny sjanse.
En kjøpmann, en kunderådgiver, en bonde, en finansrådgiver og en lærer inntar scenen for å vekke gamle drømmer til live.
En syngende servitør, en gitarspillende bestemor, en komiker som er reklamesjef og en fløytespillende jernarbeider får sjansen til å slå gjennom.