Secret Garden
Ra Im, Joo Won, Ssun, Oska og Seul konsentrerer seg om filmingen av musikkvideoen og hotellet, og konfliktene mellom dem nærmer seg bristepunktet.
Joo Won og Ra Im våkner opp i hverandres kropp. De blir veldig forvirret og prøver å finne en måte å bytte tilbake på, men ingenting ser ut til å virke.