Secrets of Summer
Den berømte meksikanske wakeboarderen Steffi ankommer et argentinsk feriested for å konkurrere i en gjenoppstått konkurranse, med mål om å avdekke en hemmelighet.
Et berømt tvillingpar ankommer Cielo Grande. Steffi finner noen gamle bilder som fører til nye spørsmål. Luz og vennene hennes synger mens de fikser opp Sky Vibes.
Tvillingenes manager truer med å avlyse, og de ansatte er bekymret over Cielos fremtid. Julian forteller vennene sine at han er forelsket i Luz, som liker en annen.
Juan prøver seg på Steffi med Ians hjelp. De ansatte ved Cielo Grande gir Sky Vibes en siste finpuss. En ny deltaker melder seg på konkurransen.
Steffi blir nervøs av rivalen Natashas ankomst, og Julian prøver å roe henne ned. Luz ønsker velkommen til Sky Vibes, men åpningskvelden går ikke helt som planlagt.
Identiteten til jenta på bildet Steffi fant, avsløres. Nati innrømmer at hun er forelsket. Luz og Tony drar på date.