Secrets of the Salisbury Poisonings
I 2018 ble dobbeltagenten Sergej Skripal og hans datter forgiftet i Salisbury i England. Nå forteller de involverte personene og eksplosive nye bevis historien om de tragiske hendelsene som gjorde den lille byen til sentrum for en internasjonal mordplan.