Seduced to Slay
Thrill Kill
Et par som begår en rekke forbrytelser som ender med drap, etterlater seg et blodig spor fra Speedway i Indiana til Texas. Politiet forsøker å finne dem før de slår til igjen.
En barndomsvenn flytter inn hos en mann og familien hans, og en ondsinnet forførelse ender med kaldblodig drap i Buford i Georgia.