Sexy Beast
Ryktet til de profesjonelle tyvene Gal og Don sprer seg over hele London, og de blir rekruttert til en risikabel jobb av den kjente forbryterlederen Teddy Bass. Men deres økende berømmelse fører til livsendrende konsekvenser.