Sigmund and the Sea Monsters
Johnny og Scotty blir venner med sjømonsteret Sigmund på stranden og tar han med seg hjem til klubbhuset deres. Sigmund blir jaktet på av kaptein Barnabas og de tre vennene må kjempe for å få en morsom sommer sammen.