Sin City Tow
Kranbilsjåfører patruljerer gatene og parkeringsplassene i Las Vegas, og må håndtere rasende gærninger i Syndens by.
Car Sharks
Kranbilsjåfører jakter på ulovlig parkerte biler i Las Vegas. En sjåfør gambler og tar imot betaling i kasinosjetonger. En annen sjåfør blir angrepet.
Gnistene flyr på en strippeklubb når TWs tauebil avbryter et utdrikningslag. Jeremy og Elmer skal taue en "urørlig" bil, men ting blir anspent.
Halloween medfører Vegas' skumleste tauinger. En full mann kledd som en baby lar ikke Shawn taue bilen hans. Et ekkelt funn skremmer Pineapple.
Folkene på Vegas Strip holder kranbilsjåførene i ånde. TW konfronterer en sint Elvis, og Jeremy må håndtere sure kunder på strippeklubb.