Ski Into Love
Karrieren til tegneserieskaperen Wei Zhi knuses av en plagiatskandale som fratar henne både pseudonym og opphavsrett. Hun er fast bestemt på å starte på nytt og drar til Beishan Ski Resort for å hente inspirasjon, der hun møter treneren Shan Chong.
Etter at en plagiatskandale fører til at studioet hennes stenger, finner tegneserieskaperen Wei Zhi inspirasjon i snowboarding. Hun begynner å ta timer hos Shan Chong.
Wei Zhi innser at Shan Chong er en stjerne på landslaget. Jiang Nanfeng og Yans forhold blir sterkere. Wei Zhi og Jiang Nanfeng møter Wu Manman.