Skremmegjengen
Blodets forbannelse: Del 1
Når Soleil ved et uhell vekker en eldgammel ondskap fra en forbannet gravplass, gir ånden til Marie Laveau henne og en usannsynlig gjeng barn magiske krefter fra Loaene.
Sjokkerte over de nye kreftene sine, oppsøker barna Pats tante Alma, en voodoo-mambo, som hjelper dem med å kontakte åndene. Men den mystiske eldgamle ondskapen de slapp løs, tar kontroll over Missy.
Soleil og Stanley kjemper for å redde Stanleys søster, Cece, fra rougarou-Missy. Samtidig leter Pat og Kanskje etter offergaver for å tilkalle Ogoun, men de må kjempe mot nye farer når skumle stemmer ber dem om hjelp.
Kanskje vegrer seg fortsatt for å dra til Skyggeriket, men når Gjengen blir plaget av et gjenferd fra skolen, finner Soleil en måte å finne kjernen i Kanskjes frykt. Belial vet om et perfekt våpen for å hjelpe Furst.