Sleeper Cell
Den hemmelige FBI-agenten Darwyn Al-Sayeed klarer å bli rekruttert til en sovende terroristcelle for å forhindre et angrep i Los Angeles.
Target
Farik og Ilija mottar en forsendelse med dødelig miltbrann og forbereder seg på et angrep.