Small Town, Big Story
Wendy nærmer seg Séamus og familien hans mens hun tar seg av en casting-krise på jobben.
Séamus imøtekommer konsekvensene av hans tilståelse; Wendy organiserer ankomsten til en eksentrisk forfatter.
Wendy, Séamus og selskapet vender tilbake til skogen for å konfrontere fortiden og fremtiden deres.