sMothered
Sandra tar over Mariahs 21-årsdag, og skaper stor dramatikk. Kontrollerende Sunhe går bak Angelicas rygg og konfronterer Jason om hans bagasje.
Cathy og Cristina bryter Carlys tillit ved å spionere på daten hennes. Dawn er med på Cher og Jareds ultralydtime, og Mariah organiserer dobbeldate!
Sunhe hjelper Angelica med å slå opp med Jason, men han overrasker dem begge! Dawn og Cher møter en agent for å diskutere utgivelsen av boken deres.