Extreme Forensics
En 15 år gammel jente blir brutalt drept på en kirkegård i Ohio. For å fakke drapsmannen må ekspertene gjøre det umulige: finne en DNA-prøve selv om ingen prøve eksisterer.
College-studenten Jodi Sanderholm kom aldri hjem, men tips fra danseteamet hennes fører til at en hovedmistenkt blir identifisert. Kan ett enkelt armhår løse saken?