Something in the Rain
En karrierekvinne som nettopp er blitt dumpet, møter igjen bestevennens yngre bror, som har vært utenlands en stund, og begynner å se ham i et nytt lys.
Livet kunne vært bedre for 35 år gamle Jin-a, som opplever alt fra samlivsbrudd til jobbstress. Jun-hui kommer tilbake til Korea etter tre år i utlandet.
En av Jin-as kollegaer gir Jun-hui spesiell oppmerksomhet. Moren til Jin-a bekymrer seg fordi Jin-a ikke går med planer om giftermål.
Gyu-min forteller alle at Jin-a er forelsket i Jun-hui, men blir ikke trodd. Jun-hui tror at Jin-a prøver å vinne tilbake Gyu-min.
Jin-a nekter å føle skyld og tilbringer natten hos Jun-hui. Når hun kommer tilbake på jobb etter forretningsreisen, blir hun innkalt til direktør Nams kontor.
Jun-hui synes det er frustrerende å holde forholdet hemmelig. President Jo ber de kvinnelige ansatte om å legge frem klagene sine.