Spider-Man
Doktor Octopus utfører flere kriminelle handlinger i et forsøk på å oppgradere de mekaniske armene sine og stjele verdens oljeforsyning.
Black Cat annonserer at hun planlegger å stjele Maltese Mouse, og utfordrer Spider-Man til å prøve å stoppe henne.
Magneto bruker et romskip for å øke kreftene sine og stenge landets strømforsyning.